مقالات

لیست قیمت خرید انواع سرهمی ورزشی (overall)

سرهمی ورزشی

امروزه با توجه به وجود مشکلات متعدد از جمله آلودگی هوا، استرس و اضطراب و غذاهای ناسالم، ورزش کردن به یکی از مهمترین اجزای زندگی هر انسانی تبدیل شده است و همه افراد برای اینکه از انواع و اقسام بیماری‌ها دوری کنند، بدنی سالم داشته باشند و روحیه خود را نیز تقویت نمایند، باید به انجام فعالیت‌های ورزشی بپردازند. انتخاب ورزش نیز کاملاً بستگی به علایق و سلیقه شخصی شما دارد و می‌توانید هر کدام را انتخاب نمایید؛ زیرا به طور کلی داشتن تحرک و انجام هرگونه تمرینی برای بدن مفید بوده به همین دلیل تفاوتی نمی‌کند که شما چه ورزشی را انتخاب می‌کنید و انجام آن، قطعاً برای شما مثمر ثمر خواهد بود. از طرف دیگر ورزش کردن هم قواعد خاص خودش را دارد و نیاز به تهیه یک سری لوازم و شرایط مناسب است. یکی از مهمترین نکاتی که برای انجام هرگونه ورزش باید در نظر داشته باشید، انتخاب لباس مناسب آن ورزش می‌باشد و باید کاملا هماهنگی داشته باشد تا شما هنگام تمرین احساس آرامش کرده و بتوانید با تمرکز بیشتری به کار خود بپردازید. اما ممکن است خیلی از افراد برای انتخاب لباس ورزشی مناسب خود دچار سردرگمی و تردید شوند و هنگام خرید ندانند از کدام یک از گزینه‌ها بهره بگیرند. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد سرهمی ورزشی، همینطور ویژگی‌های آن و نحوه خرید این محصول برای شما صحبت کرده و نکات خوبی را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر شما نیز به کسب اطلاعات مفید و جالب در این زمینه علاقه دارید، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی بفرمایید.

سرهمی ورزشی چیست؟

پوشاک ورزشی لباس‌هایی هستند که به دلیل راحتی، افزایش کارایی و داشتن ایمنی هنگام ورزش کردن پوشیده می‌شوند و امروزه در تنوع بسیار بالایی توسط شرکت‌های تولید کننده لباس، ساخته و عرضه خواهند شد. سرهمی‌های ورزشی نیز نوعی از پوشاک ورزشی بوده که جدیداً به بازار وارد شدند و طرفداران خاص خود را پیدا کردند. این نوع از لباس‌ها به صورت سر هم بوده و هم قسمت بالاتنه و هم قسمت پایین تنه بدن فرد را می‌پوشانند. این محصولات لباسی راحت برای انجام فعالیت‌های ورزشی چه در باشگاه و چه در منزل محسوب می‌شود و به دلیل اینکه معمولاً از جنس‌های مرغوب تولید می‌شوند، برای پوست حساسیتی به وجود نخواهد آورد و کاملاً به شخص آزادی عمل ورزش کردن را می‌دهند. این محصول در انواع و سایزهای مختلفی تولید می‌شود که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

سرهمی ورزشی زنانه

سرهمی ورزشی زنانه

سرهمی‌های ورزشی زنانه را منحصراً برای اهداف ورزشی تولید می‌کنند؛ به همین دلیل سعی می‌کنند از جنس‌های متفاوت و مدل‌های خاصی استفاده نمایند که برای انواع و اقسام ورزش‌ها و تمرینات بدنسازی مناسب باشد. سرهمی ورزشی زنانه را می‌توانید با تنوع رنگ بالایی بیابید که معمولاً انتخاب رنگ‌های روشن آن تاثیر بسزایی در تقویت روحیه خانم‌ها نیز دارد و امروزه کمپانی‌های تولید کننده پوشاک ورزشی آنها را در رنگ‌های مختلفی مانند کرم، قرمز، صورتی، زرد، آبی و… نیز تولید خواهند کرد؛ به همین علت دست شما برای انتخاب نیز باز است. سرهمی ورزشی زنانه باید طوری باشد در که در مقابل رطوبت و عرق مقاوم باشد، شستشوی آسانی داشته باشد و تار و پود آن به راحتی از هم گسیخته نشود، کاربری آن راحت باشد و فرد هنگام پوشیدن آن احساس نرمی و لطافت کند؛ بنابراین هنگام خرید سرهمی ورزشی زنانه، به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید تا از انتخاب خود راضی باشید.

انواع سرهمی ورزشی زنانه

شرکت‌های تولید کننده لباس، انواع سرعمی‌های ورزشی زنانه را در مدل‌های مختلف تولید می‌کند تا با سلیقه‌های متفاوت افراد سازگار شود که در این قسمت می‌خواهیم به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره کنیم:

-سرهمی ورزشی زنانه آستین کوتاه: یکی از مدل‌های محبوب سرهمی‌های ورزشی، نوع آستین کوتاه آن است که بیشتر بانوان ترجیح می‌دهند از آن برای انجام ورزش‌های خانگی و باشگاه در فصول گرم سال استفاده کنند. این محصول بسیار راحت بوده و برای همه افراد مناسب است. قسمت پایین تنه سرهمی‌های ورزشی زنانه آستین کوتاه را با مدل‌های متفاوتی تولید می‌کنند. سرهمی‌های آستین کوتاه می‌توانند با شورت، شورتک، شلوارک و یا شلوار به قسمت بالاتنه آن متصل شود و بانوان طبق سلیقه شخصی‌شان هر کدام از آنها را انتخاب نمایند. محبوب‌ترین مدل سرهمی ورزشی زنانه آستین کوتاه با قسمت پایین تنه حالت شلوارک بوده؛ زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری، عملکرد شخص را نیز بالاتر می‌برد.

-سرهمی ورزشی زنانه آستین بلند: نوع دیگری از سرهمی‌های ورزشی زنانه نیز وجود دارد که با آستین‌های بلند تولید شده و اغلب برای فصل سرد سال و ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی و یا انجام تمرینات ورزشی در محیط سر باز استفاده خواهد شد. همچنین به دلیل داشتن آستین‌های بلند، این سرهمی‌ها برای ورزش‌های خاص که برای دست طراحی می‌شوند نیز مناسب است و سبب می‌شود دست فرد هنگام انجام آنها، در معرض آسیب قرار نگرفته و بتواند تمرینات خود را به درستی انجام دهد. سرهمی ورزشی زنانه آستین بلند نیز با قسمت پایین تنه مختلف تولید می‌شود و شما می‌توانید مدل کوتاه یا بلند آن را برگزینید و برای استفاده‌های مختلف از آن بهره بگیرید.

انواع سرهمی ورزشی زنانه

استفاده از سرهمی‌ ورزشی بر روی چه ورزش‌هایی مناسب است؟

به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، اغلب می‌توان از آن برای تمامی ورزش‌ها استفاده کرد. اما معمولاً یک سری ورزش‌های خاص وجود دارد که با پوشیدن سرهمی ورزشی، تمرینات با تمرکز بالاتری انجام شده و فرد می‌تواند کارایی تمرین خود را بالاتر ببرد. برخی از مهمترین این ورزش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • پیاده‌روی و دو: پیاده روی مجموعه یکی از ساده‌ترین، محبوب‌ترین و در دسترس‌ترین ورزش‌ها محسوب می‌شود و به دلیل اینکه می‌توان در هر جایی به انجام آن پرداخت و هر کس با هر رده سنی می‌تواند از آن بهره بگیرد، بسیار پرطرفدار است و انجام آن به صورت روزانه برای تقویت دستگاه گردش خون و سیستم تنفسی و همینطور تقویت عضلات دست و پاها به شدت مفید است. اما برای اینکه بازده پیاده‌روی بالا رود فرد، باید لباس مناسب و همینطور کفش راحتی را هنگام پیاده‌روی انتخاب کرده و تمرکز خود را کاملاً روی انجام این کار قرار دهد. سرهمی ورزشی یک انتخاب مناسب برای انجام پیاده‌روی بوده؛ زیرا جنس بسیار نرم و راحت است و در صورتی که از محصولات با کیفیت آن خریداری کنید، می‌تواند رطوبت و عرق بدن را به خود جذب کرده و موجب آلرژی و حساسیت روی پوست نشود. دویدن نیز جز ورزش‌هایی است که باعث ایجاد عرق زیادی می‌شود، به همین دلیل لازم است که از لباس ورزشی مناسبی استفاده کنید تا این رطوبت موجب آزار شما نشود. سرهمی ورزشی جزو لباس‌هایی است که برای دویدن نیز بسیار مناسب بوده و به شما آزادی عمل لازم را خواهد داد.
  • تمرینات کششی: در این تمرینات نیز به دلیل اینکه قسمت‌های مختلف بدن تحت کشش قرار می‌گیرند، به لباس‌های ورزشی مختص به این گونه تمرینات احتیاج دارد. سرهمی ورزشی با جنس‌های کشسان خود می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد و منجر شده که فرد به راحتی تمرینات کششی را انجام دهد و سرهمی ورزشی بدن او را کاملاً در قالب خود نگه داشته و فرم مناسبی به آن بدهد.
  • شنا: شنا جزو ورزش‌هایی است که به لباس مخصوص احتیاج داشته و این لباس باید طوری باشد که بدن فرد را به درستی شکل بدهد، جنس آن به گونه‌ای باشد که در برابر رطوبت طولانی مدت مقاومت خوبی نشان دهد و همینطور با داشتن قسمت‌های اضافی منجر به درس عدم تمرکز و حواس پرتی فرد نشود. یکی از گزینه‌هایی که معمولاً کارآموزان شنا و غواص‌ها از آن برای تمارین خود استفاده می‌کنند، سرهمی ورزشی است؛ زیرا به دلیل یکپارچگی، به راحتی پوشیده شده و کاملاً فیکس بدن می‌باشد. لذا در صورتی که ورزش شنا را انجام می‌دهید، یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای انتخاب لباس ورزشی، سرهمی ورزشی است.
  • دوچرخه سواری: در صورتی که شما ورزش دوچرخه سواری را انجام می‌دهید، باید به پوشش خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و روی آن حساس‌تر باشید. ورزشکاران به دلیل اینکه حین دوچرخه سواری لباسشان در معرض اصطکاک بیشتری قرار می‌گیرد، ترجیح می‌دهند از لباس‌های ورزشی با کیفیت و مرغوب استفاده نمایند. در صورتی که شما یکی از ورزشکاران دوچرخه سوار هستید و جهت انتخاب لباس ورزشی مناسب دچار سردرگمی شده‌اید؛ ما به شما سرهمی ورزشی را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید به راحتی برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرده و نگران خوردگی، ساییدگی و پارگی محصول نباشید.

 

قیمت و خرید سرهمی ورزشی زنانه چگونه است؟

حتماً می‌دانید که امروزه به دلیل وجود تورم و نوسانات نرخ ارز قیمت هیچ محصولی مشخص نیست و هزینه‌های خرید آنها دائماً در حال تغییر و تحول است. انواع لباس‌های ورزشی نیز مانند سرهمی ورزشی و سایر لوازم هم از این قاعده مستثنا نبوده و نمی‌توان روی آنها قیمت معینی گذاشت. همچنین قیمت این گونه محصولات بستگی به عوامل مختلفی از جمله برند تولید کننده، کیفیت محصول، میزان پارچه به کار رفته در آن، ویژگی‌های لباس ورزشی و… بستگی دارد. اما در حال حاضر شما می‌توانید سرهمی ورزشی را از قیمت ۲۰۰ هزار تومان به بالا در کیفیت‌های متفاوت خریداری نمایید. طبیعی است که محصولاتی که قیمت پایین‌تری دارند؛ طول عمر، دوام و کیفیت کمتری نیز داشته باشند و کالایی که قیمت آن بالاتر است، ویژگی‌های آن خاص‌تر و جنس آن مرغوب‌تر باشد. همچنین لازم است به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که از برندهای خارجی خریداری می‌کنید، ممکن است هزینه‌هایی مانند حمل و نقل و گمرک نیز روی قیمت نهایی محصول روی اثر گذاشته و به آن افزوده شود. در مورد نحوه خرید سرهمی ورزشی نیز می‌توانید به دو روش عمل کنید. در شیوه اول شما می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های فروش لوازم ورزشی سطح شهرتان مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را از نزدیک ببینید و پس از لمس آن و اطمینان از کیفیت سرهمی ورزشی، آن را خریداری کنید. در روش دوم افراد می‌توانند به صورت اینترنتی به سایت‌های مختلف مراجعه کرده و پس از مقایسه قیمت‌ها در این سایت‌ها، گزینه مد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند. ضمناً شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول با کارشناسان این سایت‌ها ارتباط برقرار کرده، سوالات خود را از آنها بپرسید تا آنان نیز شما را در زمینه مورد نظرتان راهنمایی کنند. در صورتی که خرید غیرحضوری را انتخاب کنید؛ می‌توانید از دردسرهای خرید حضوری مانند ترافیک و آلودگی هوا نیز دوری کرده و با صرف انرژی و زمان بسیار کمتری، محصول مد نظر خودتان را بخرید.

کلام آخر

قطعاً نمی‌توان از تاثیر مستقیم ورزش روی سلامت جسم و روح انسان به سادگی چشم پوشی کرد و امروز تمامی متخصصان و کارشناسان سلامت متفق القول هستند که انسان برای محافظت از بدن خود در برابر عوامل بیماری‌زا و همینطور خارج کردن سموم از اندام‌های مختلف، به تمرینات ورزشی احتیاج دارد. همچنین اغلب روانشناسان به افرادی که دچار بیماری‌های افسردگی و سایر بیماری‌های مشابه روحی دچار هستند؛ توصیه می‌کنند که از ورزش استفاده کنند و با انجام اینگونه تمرینات روحیه خود را تقویت کرده، اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و باعث شادی و نشاط روح و جسم خود شوند. برای اینکه تمرکز کافی روی تمرینات ورزشی داشته باشید و کاملاً با آن جهت بگیرید؛ لازم است که هنگام انجام تمرینات ورزشی چه در منزل و چه در باشگاه، از لباس مناسب استفاده کنید. یکی از لباس‌هایی که شرکت‌های تولید کننده پوشاک دست طراحی آن زدند؛ سرهمی ورزشی است که امروزه در میان بانوان طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است و می‌توان آن را با انواع و اقسام مدل‌ها و رنگ‌های متفاوت در بازار پیدا کرد. در صورتی که به سرهمی ورزشی زنان علاقه دارید؛ می‌توانید به سایت مانا اسپرت که چندین سال سابقه در این زمینه را دارد مراجعه کرده و با کمک کارشناسان این مجموعه، لباس ورزشی مد نظر خودتان را انتخاب نمایید. ما در این مطلب در مورد سرهمی ورزشی زنانه و مطالب مربوط به آن توضیح دادیم. امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد. در پایان از شکیبایی شما دوستان عزیز بسیار سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_بهترین جنس سرهمی ورزشی کدام است؟

بهترین جنس برای تولید همه ورزشی نس‌های کشی و انعطاف پذیر است و معمولاً برای انجام این کار از نخ‌های کشسان و مرغوب بهره گرفته می‌شود.

۲_محبوب‌ترین رنگ سرهمی ورزشی زنانه در میان بانوان کدام است؟

با اینکه شرکت‌های تولید کننده پوشاک ورزشی اینگونه محصولات را در رنگ‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌کنند؛ اما باید بهتان بگوییم که محبوب‌ترین رنگ سرهمی ورزشی زنانه مشکی و سفید است که طرفداران بی‌شماری در میان خانم‌ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *