مقالات

قیمت و خرید سویشرت ورزشی زنانه + آپدیت قیمت

سویشرت ورزشی زنانه

همانطور که می‌دانید امروزه یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای افزایش سلامت بدن و فرم‌دهی بهتر به اندام‌ها، ورزش کردن به صورت مداوم می‌باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه افراد را از چاقی دور می‌کند، سبب می‌شود که از ابتلا به انواع بیماری‌ها نیز دور شوند. به طور طبیعی بدن انسان موقع ورزش کردن و انجام تمرین عرق می‌کند؛ بنابراین بهتر است که لباس‌هایی به جز لباس‌های روزمره خود را برای انجام تمرینات ورزشی در نظر بگیرید تا با خیال راحت به ورزش کردن بپردازید و پوست بدن شما دچار حساسیت نیز نشود. سویشرت ورزشی زنانه یکی از محصولات پرطرفدار در بین بانوان بوده که از آن جهت انجام ورزش‌های متفاوت استفاده می‌کنند. اما ممکن است برخی از افراد با بهترین مدل و جنس این محصولات آشنایی نداشته و تمایل داشته باشند که در مورد نحوه استفاده از آن آگاهی بیشتری را کسب کنند. به همین دلیل ما می‌خواهیم در این مطلب در مورد سویشرت ورزشی زنانه، سویشرت فینگردار و چگونگی خرید هر کدام از آنها صحبت کرده و نکات خوبی را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر شما نیز به کسب اطلاعات مفید در این زمینه جالب علاقه دارید، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی بفرمایید.

 

سویشرت

سویشرت چیست؟

سویشرت که در انگلیسی به آن جامپر نیز می‌گویند، لباسی است که در اغلب موارد با هودی اشتباه گرفته می‌شود، اما با آن فرق می‌کند. نخستین سویشرت در سده ۱۵ میلادی در اروپا ساخته شد که جنس آن از پشم گوسفند بود. اما بعدها زمانی که کارگران و ورزشکاران نمی‌توانستند دست و پاهای خود را گرم نگه دارند و به لباس‌های گرم و نرم احتیاج داشتند که بتوانند به راحتی آنها را تعویض کنند، استفاده از سویشرت رواج بیشتری پیدا کرد. امروز بافت‌های سویشرت بیشتر از نخ و پنبه می‌باشد و لباسی آستین بلند است که کلاه دارد و شرکت‌های تولید کننده پوشاک آن را به شکل جلو باز یا جلو بسته با داشتن زیپ یا دکمه و جیب تولید می‌کنند. در گذشته پوشیدن سویشرت در میان ورزشکاران طرفدار داشت و بیشتر آنان در باشگاه‌ها و مسابقه‌ها از آن استفاده می‌کردند، اما امروزه سویشرت به عنوان یک پوشاک غیر ورزشی و روزمره نیز کاربرد دارد و همه افراد به خصوص قشر جوان تمایل استفاده از آن را نشان می‌دهند.

سویشرت ورزشی

سویشرت ورزشی زنانه چیست؟

سویشرت ورزشی زنانه یکی از پرطرفدارترین لباس‌های ورزشی جهت استفاده بانوان بوده؛ زیرا مطابق با نیازهای ورزشی طراحی می‌شود و در بیشتر اوقات تفاوت بسیار کمی با سویشرت‌های معمولی دارد. همچنین جنس پارچه این محصولات اغلب از پارچه‌های نرم و راحت تهیه شده که به افراد این اجازه را می‌دهد که آزادی عمل بیشتری داشته باشند و بتوانند مجموعه‌ای از فعالیت‌های ورزشی مختلف مانند تمرینات کششی، پیاده‌روی، دویدن، یوگا و تمرینات بدنسازی را به خوبی انجام دهند. در صورتی که هنگام ورزش از لوازم و پوشش ورزشی مناسبی استفاده کنید، از انجام فعالیت‌های ورزشی خسته نخواهید شد و با تمرکز و لذت بیشتری آنها را انجام خواهید داد. یکی از مزیت‌های سویشرت ورزشی زنانه این است که بهترین گزینه برای استفاده در فصول سرد سال محسوب می‌شود و می‌تواند بدن را تا حدودی گرم نگه دارد.

سویشرت زنانه

انواع سویشرت ورزشی زنانه

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فضای مجازی روز به روز به تنوع  طراحی پوشاک نیز افزوده می‌شود و تولید کنندگان سعی می‌کنند با اضافه کردن ویژگی‌های خاص به لباس‌ها، جذابیت آنها را بالاتر ببرند تا در نتیجه محبوبیت برند بیشتر شده و طرفداران زیادی را به خود جذب نمایند. سویشرت ورزشی زنانه نیز همواره در حال تکامل است و با مدل‌های متفاوتی که دارد، برای انواع سلیقه‌ها قابل استفاده است. برخی از مهمترین مدل‌های سویشرت ورزشی زنانه عبارت‌اند از:

  • سویشرت زیپ‌دار: رایج‌ترین و متداول‌ترین نوع سویشرت، سویشرت زیپ‌دار بوده که مورد استفاده همه افراد واقع می‌شود و به دلیل راحتی در استفاده‌ای که دارد، اشخاص با هر رده سنی برای فعالیت‌های مختلف ورزشی از آن بهره می‌گیرند. بد نیست بدانیم که بیشترین رنگی که در سویشرت‌های زیپ‌دار ورزشی زنانه مورد استفاده واقع می‌شود، سفید و مشکی است.
  • سویشرت دکمه‌دار: برخی از افراد نیز ترجیح می‌دهند به جای استفاده از سویشرت‌های زیپ‌دار، مدل دکمه‌دار را خریداری کنند. این سویشرت‌ها ممکن است به صورت تمام دکمه یا نیم دکمه تولید شوند که هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارند.
  • سویشرت بدون دکمه و زیپ: شرکت‌های تولید کننده پوشاک نوع جدیدی از سویشرت‌ها را طراحی کردند که فاقد دکمه و زیپ هستند و فرد می‌تواند از قسمت سر آنها را بپوشد. معمولاً در قسمت جلوی این سویشرت‌ها دو عدد جیب وجود دارد که می‌تواند محلی برای نگهداری لوازم کوچک افراد هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی باشد. همچنین تنوع رنگ این محصولات بسیار بالا بوده و شما می‌توانید از طیف رنگی روشن تا تیره را انتخاب نمایید.
  • سویشرت فینگردار: یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین نوع سویشرت‌های ورزشی زنانه سویشرت فینگردار است که با طراحی خاص خود برای فعالیت‌های ورزشی از جمله دویدن و کوهنوردی بسیار مناسب است. این محصول می‌تواند شما را در ماجراجویی‌های طبیعت گردی همراهی کرده و حس گرمی و راحتی بسیار زیادی را به دلیل جنس نرم خود به شما هدیه دهد. سویشرت فینگردار یک محصول آستین بلند است که در قسمت آستین آن فضایی بابت خارج شدن انگشت شست وجود دارد و آستین کشی آن سمت کف دست و پشت دست را کاملاً می‌پوشاند. جنس سویشرت فینگردار در بیشتر مواقع از پلی استر و آلاستان انتخاب شده تا بتواند عرق و رطوبت بدن را به خود جذب نماید و از طرفی ضخامت کافی نیز داشته باشد تا افرادی که از آن برای فعالیت‌هایی مانند کوهپیمایی استفاده می‌کنند، دچار سرمازدگی نشوند. جالب است بدانید که ساختار منحصر به فرد سویشرت فینگردار باعث می‌شود که طوبت بدن تنظیم شود و از تعریق جلوگیری به عمل می‌آورد. همچنین امکان تبادل هوا نیز بین آن وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول خاصیت خشک شدن سریع آن می‌باشد که برای اغلب ورزشکاران حائز اهمیت است. ضمناً این لباس از مواد غیر حساسیت‌زا تولید شده و در طی فعالیت هیچگونه مزاحمتی برای ورزشکار ایجاد نخواهد کرد. جالب است بدانید که اخیراً نوارهای شب‌رنگ در قسمت جلو و پشت این محصول به کار گرفته شده است که قابلیت دیده شدن در شب را فراهم می‌آورد. سویشرت فینگردار دارای دو جیپ زیپ‌دار و چسب روی آستین بوده و با جنس سبک و راحتی که دارد، محصولی بی‌نظیر برای انجام فعالیت‌های ورزشی به شمار می‌رود. سویشرت فینگردار در دو مدل نیم زیپ و تمام زیپ وجود دارد که بانوان می‌توانند طبق سلیقه خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایند.

قیمت سویشرت زنانه

 یک سویشرت ورزشی زنانه مناسب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

دقت داشته باشید که هنگام خرید سویشرت ورزشی زنانه برای اینکه بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید که برای شما تا مدت‌های طولانی کاربرد داشته باشد، باید به یک سری نکات توجه ویژه‌ای نشان دهید که ما در این قسمت برخی از مهم‌ترین آنها را بیان می‌کنیم.

_مهمترین ویژگی که سویشرت ورزشی زنانه باید داشته باشد، هم راستایی حرکت و راحتی آن است. به این منظور که سویشرت باید به بانوان هنگام ورزش کردن آزادی عمل لازم را بدهد و مانع فعالیت‌های مختلف ورزشی نشود. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده لباس سعی می‌کنند که این محصولات را از جنس‌های انعطاف پذیر کشسان و نرم مانند پنبه، پلی استر و یا مخلوط این مواد تولید کنند تا نیازهای مختلف افراد را برآورده سازند.

_یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید سویشرت ورزشی زنانه به آن توجه داشته باشید، طراحی و رنگ آن است. البته انتخاب مدل سویشرت مورد نظر بستگی به سلیقه شخصی خودتان دارد و افراد معمولاً رنگ‌های مورد علاقه‌شان را برمی‌گزینند. ضمناً توجه داشته باشید که طراحی آستین و یقه سویشرت ورزشی طوری باشد که هنگام تمرینات شما را اذیت نکند و موانع اضافی مانند دکمه و مفتول نداشته باشد.

_مناسبت استفاده نیز هنگام خرید سویشرت ورزشی زنانه اهمیت ویژه‌ای دارد. به این معنی که شما باید مشخص کنید که سویشرت مورد نظر را برای استفاده در فعالیت‌های روزمره، پوشیدن در باشگاه‌ها و یا بهره گرفتن از آن در فعالیت‌های بیرونی می‌خواهید و متناسب با احتیاج‌تان، نوع مناسب سویشرت ورزشی زنانه را انتخاب کنید.

_هنگام خرید سویشرت ورزشی زنانه باید به اندازه آن نیز توجه داشته باشید. بهتر است قبل از خرید سایز خود را محاسبه کرده و متناسب با آن محصول خوبی را بخرید. در صورتی که اندازه خود را در دست نداشته باشید، ممکن است سویشرتی کوچکتر یا بزرگتر خریداری کنید که برای شما بدون استفاده خواهد بود و ممکن است با پوشیدن آن احساس آرامش و راحتی نداشته باشید و همین اتفاق منجر می‌شود که فعالیت ورزشی شما نیز با اختلال مواجه شود.

_در نهایت نیز به برند محصول مورد نظرتان توجه کنید. قیمت محصول بالاتر است، اما در عوض کیفیت بهتری نیز دارد و شما بابت جنس سویشرت نگرانی ندارید. در صورتی که جزو افرادی هستید که پوست حساسی دارید، بهتر است حتماً این گزینه را مد نظر قرار دهید و با مشورت افراد متخصص بهترین جنس سویشرت ورزشی زنانه را برای خود انتخاب نمایید.

خرید سویشرت ورزشی زنانه

خرید سویشرت ورزشی زنانه

جهت خرید سویشرت ورزشی زنانه شما می‌توانید به دو شیوه عمل کنید. در روش اول می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های لوازم ورزشی سطح شهرتان مراجعه کرده و پس از مشاهده نزدیک محصول و اطمینان از کیفیت برند آن را بخرید. در روش دوم شما می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی سر زده و با مقایسه قیمت‌ها بهترین گزینه برای خود را ثبت سفارش نمایید. همچنین شما می‌توانید در خرید غیر حضوری با کارشناسان این سایت‌ها ارتباط برقرار کرده و سوالات خودتان را از آنها بپرسید تا آنها نیز شما را در زمینه مد نظرتان راهنمایی کنند. در صورتی که خرید غیر حضوری را برگزینید می‌توانید از معضلات خرید حضوری مانند ترافیک و آلودگی هوا و همینطور صرف انرژی و زمان بیش از اندازه اجتناب کنید. در مورد قیمت سویشرت ورزشی زنانه نیز باید بگوییم که این محصول نیز مانند سایر کالاها تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز و تورم قرار می‌گیرد و قیمت آن مدام در حال تغییر و تحول است، به همین دلیل نمی‌توان روی آن قیمت معینی را گذاشت. در حال حاضر شما می‌توانید سویشرت ورزشی زنانه را با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به بالا بیابید و بخرید. طبیعی است که هر چقدر ویژگی‌ها و کیفیت این محصول بالاتر باشد و از برند معتبر‌تری خریداری کنید، قیمت آن بالاتر رود. ضمناً توجه داشته باشید که اگر از برندهای خارجی خرید کنید، ممکن است هزینه‌هایی مانند حمل و نقل و گمرک نیز به قیمت نهایی محصول افزوده شود که باید آنها را متحمل شوید.

کلام آخر

استفاده از سویشرت ورزشی زنانه یکی از بهترین گزینه‌ها برای ورزش کردن به خصوص در فضای باز و فصول سرد سال محسوب می‌شود. در غیر این صورت ممکن است، در صورتی که در ماه‌های گرم از این محصول بهره بگیرید، با افزایش دما بدنتان موجب کلافگی شما شود. در صورتی که تمایل دارید در مورد محصولات ورزشی مختلف اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می‌توانید به سایت مانا اسپرت مراجعه کنید که با چند سال سابقه در این زمینه می‌تواند به بهترین شکل ممکن به شما کمک کند. ما در این مطلب در مورد سویشرت ورزشی زنانه، انواع آن و نحوه خرید آنها صحبت کردیم ومطالبی را برای شما عنوان کردیم. از صبر و توجه شما دوستان عزیز کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

۱_بهترین رنگ برای خرید سویشرت ورزشی زنانه کدام است؟

این مسئله کاملا بستگی به سلیقه شخص شما دارد. از آنجایی که شرکت‌های تولید کننده پوشاک ورزشی اینگونه محصولات را با تنوع بی‌نظیری در طرح و رنگ تولید می‌کنند، شما می‌توانید به دلخواه از هر کدام از آنها استفاده نمایید و هنگام ورزش اعتماد به نفس، لذت و انرژی لازم را به دست آورید. اما معمولاً یشترین رنگ‌های مورد استفاده در بین بانوان سویشرت سفید و سویشرت مشکی است.

۲_تفاوت بین سویشرت ورزشی زنانه و هودی ورزشی زنانه چیست؟

این دو لباس ورزشی شباهت بسیار زیادی به هم دارند و به همین دلیل ممکن است برخی از افراد آن را با یکدیگر اشتباه بگیرند. در صورتی که سویشرت برخلاف هودی کلاه ندارد، اما هر دوی آنها را به صورت زیپ‌دار، دکمه‌دار و بدون هر دوی این‌ها تولید می‌کنند.

۳_بهترین جنس سویشرت ورزشی زنانه چیست؟

اغلب برای تولید این گونه محصولات از جنس‌های مرغوب و راحت استفاده می‌کنند، اما معمولاً پارچه‌های نخی و پلی استر که به عنوان ماده داخلی سویشرت ورزشی زنانه استفاده می‌شوند، بهترین جنس هستند؛ زیرا سبب می‌شوند که لباس‌ها تهویه مناسبی داشته و در عین حالی که گرمای بدن را حفظ می‌کنند، می‌توانند عرق را نیز جذب کنند و از این جهت برای ورزش کردن مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *