مقالات

قیمت و خرید شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی

شلوارک زنانه یکی از پرطرفدارترین لباس‌های راحتی برای بانوان بوده که استفاده از آن به ویژه در فصول گرم سال انجام می‌شود. شلوارک‌های زنانه به غیر از اینکه کاربرد خانگی دارند؛ می‌توان از آنها در دورهمی‌های دوستانه، مهمانی‌های صمیمی و حین انجام فعالیت‌های ورزشی به عنوان لباس ورزشی استفاده کرد. شرکت‌های صنایع پوشاک، شلوارک ورزشی زنانه را در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوع تولید می‌کنند تا با سلیقه متفاوت افراد سازگار باشند. ما در این مطلب قصد داریم در مورد شلوارک ورزشی زنانه، شورت ورزشی زنانه، شورتک دخترانه ورزشی و قیمت‌های آنها صحبت کرده و نکات خوبی را در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما نیز به کسب اطلاعات کاربردی در این زمینه علاقمندید و دوست دارید هنگام خرید شلوارک ورزشی زنانه آگاهی بیشتری داشته باشید، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

 

شلوارک زنانه

انواع مدل‌های شلوارک زنانه شامل چه مواردی می‌شود؟

شرکت‌های تولید کننده اینگونه محصولات سعی می‌کنند آنها را با طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید کرده تا افراد با سلیقه‌های مختلف، جهت انتخاب شلوارک زنانه دچار مشکل نشوند و بتوانند محصول مد نظرشان را به سرعت پیدا کنند. در این قسمت می‌خواهیم انواع مدل شلوارک‌های زنانه را برای شما بیان کنیم:

-شلوارک زنانه مجلسی که جهت تولید آن از پارچه‌های منحصر به فرد استفاده شده و معمولاً در رنگ‌های زیبا و شیک وجود دارد که برای مهمانی‌های دوستانه مورد استفاده واقع می‌شوند.

-شلوارک زنانه کتان که بیشتر بانوان از آن به عنوان روزانه لباس‌های معمولی در منزل بهره می‌گیرند؛ زیرا جنس آن نسبتاً راحت است.

-شلوارک لی زنانه یا شلوارک جین زنانه که بیشتر در آب و هوای خنک استفاده می‌شود و معمولا برای محیط بیرون مناسب است. این محصول اغلب در طیف رنگی آبی کمرنگ تا پررنگ در بازار وجود دارد.

-شلوارک زنانه نخی که به دلیل راحتی زیاد اکثر بانوان از آن در منزل استفاده کرده و حتی با آن می‌خوابند. این جنس معمولا برای افراد با نوع پوست مختلف مناسب است و آنها را دچار حساسیت و آلرژی نخواهد کرد.

-شلوارک ورزشی زنانه یا شلوارک اسپرت زنانه که بیشتر به هنگام ورزش کردن از آن بهره می‌گیرند و برای مکان‌هایی همچون باشگاه مناسب است. برای تولید این مدل لباس‌ها بیشتر از رنگ‌های شاد و هیجان‌آور استفاده می‌شود تا فرد انگیزه بیشتری برای انجام فعالیت‌های بدنی داشته باشد.

شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

جالب است بدانید که طبق تحقیقات ورزش یکی از شادترین و مفرح‌ترین فعالیت‌های افراد محسوب شده و با انجام آن نه تنها از سلامت بدن اطمینان لازم را کسب می‌کنید، بلکه از لحاظ روحی نیز بسیار شاداب و سرحال خواهید شد. بدیهی است که برای ورزش کردن نمی‌توانید از لباس‌های روزمره و معمولی استفاده کنید و باید به سراغ پوشیدن لباس‌های حرفه‌ای و مخصوص بروید؛ به همین علت برای انجام فعالیت ورزشی هم باید یک سری مقدمات را از جمله تهیه وسایل ورزشی، لباس و داشتن شرایط محیطی و بدنی مناسب فراهم شود. شلوارک ورزشی زنانه یکی از لباس‌های مناسب برای ورزش کردن در باشگاه یا خانه است. این شلوارک‌ها که نسبت به شورت قد بلندتری داشته و معمولاً بالا یا پایین زانو قرار می‌گیرند؛ بیشتر برای فعالیت‌های مانند پیاده‌روی و دویدن مناسب هستند و شما می‌توانید از شلوارک‌های کوتاه‌تر در باشگاه‌های ورزشی و یا منزل بهره بگیرید. شلوارک ورزشی زنانه باعث می‌شود که در تمرین و یا مسابقات عملکرد بالاتری داشته باشید و با جنس و وزن مناسبی که دارند، سبب شده که به هیچ وجه درون آن احساس ناراحتی نکنید.

شلوارک ورزشی زنانه

جنس‌های مختلف شلوارک ورزشی زنانه چیست؟

به دلیل اینکه از این نوع لباس‌ها بیشتر در هنگام انجام فعالیت‌های بدنی استفاده می‌شود؛ به همین علت باید جنس آنها طوری باشد تا هنگام عرق کردن از پوست بدن فرد مراقبت کرده و بافت خود لباس نیز آسیب نبیند. به همین دلایل کارخانه‌های تولید کننده لباس، معمولاً شلوارک ورزشی زنانه را از پارچه‌های کشی و ضد تعریق تولید می‌کنند تا فرد هنگام ورزش کردن آزادی عمل بالاتر و امکان تحرک بیشتر را در اختیار داشته باشد. البته ممکن است برخی از کارخانه‌های تولید کننده پوشاک نیز ترکیبی از الیاف مصنوعی یا طبیعی را برای تولید شلوارک ورزشی زنانه به کار ببرند. در صورتی که پوست حساسی دارید، بهتر است از جنس‌های مرغوب این لباس‌ها استفاده کنید تا دچار آلرژی نشوید.

شلوارک استرج زنانه

شلوارک استرج زنانه

برای تهیه لباس‌های ورزشی پارچه‌های زیادی وجود دارد که از آنها استفاده می‌شود و یکی از آنها استرج می‌باشد. شلوارک استرج زنانه نوعی پارچه مصنوعی است که با کشش دو طرفه و چهار طرفه به کمک الیاف الاستین، کمان و اسپندکس تولید می‌شود. الیاف به کار رفته در این لباس باعث می‌شود که مقاومت آن تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و ورزشکار برای انجام کلیه فعالیت‌های ورزشی سنگین و سبک بدون اینکه با لباس درگیر شود، کار خود را انجام می‌دهد. پارچه‌های استرج اغلب در دو دسته پارچه کش دورو و پارچه کش چهاررو تولید می‌شوند که به دلیل استحکام بیشتر برای تولید شلوارک استرج زنانه، از نوع دورو آن بهره گرفته خواهد شد. شلوارک استرج زنانه حالت جذبی دارد و می‌تواند بدن فرد را به خوبی نشان دهد و از طرفی با داشتن حالت کششی، ورزش کردن با آن بسیار راحت می‌باشد. شلوارک استرج زنانه به صورت کوتاه و بلند تولید می‌شود و افراد و افراد طبق سلیقه خود می‌توانند مدل‌ها و رنگ‌های مختلف آن را خریداری کنند.

شورت ورزشی زنانه

شورت ورزشی زنانه

شورت‌های ورزشی زنانه معمولاً اندازه‌های کوتاه‌تری داشته و از آنجایی که به طور مستقیم با پوست در تماس هستند، جنس آنها باید به گونه‌ای باشد که هوا از میان آن رد و بدل شده و ترجیحاً رطوبت را جذب نمایند. به همین دلیل متخصصان توصیه می‌کنند از شورت‌های ورزشی که در کنار پلی استر الیاف طبیعی نیز دارند، بهره بگیرید. جهت اینکه برای خرید شورت ورزشی زنانه انتخاب صحیحی داشته باشید؛ ابتدا به سایز کمر و سایز ران آن توجه کنید و گزینه‌ای را انتخاب نمایید که پس از پوشیدن، شما را اذیت نکند و در آن راحت باشید. اغلب شورت‌های ورزشی در دو نوع معمولی و جذب هستند که انتخاب هر کدام از آنها، بسته به سلیقه خودتان دارند. از آنجایی شورت‌های ورزشی به دلیل فعالیت بدنی زیاد، پس از استفاده احتیاج به شستشو دارند؛ بنابراین سعی کنید نوعی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد و الیاف آن پس از شستن تخریب نشود. این محصولات با تنوع رنگ بی‌نظیری وجود داشته که شما می‌توانید آنها را با تاپ و نیم تنه‌های ورزشی نیز ست کنید.

شورتک دخترانه ورزشی

شورتک دخترانه ورزشی

شورتک‌های دخترانه ورزشی اندازه‌ای بین شورت و شلوارک دارند و معمولاً بلندی آنها تا قسمت ران می‌باشد. این محصولات را در رنگ‌های متنوعی مانند سرمه‌ای، صورتی، قرمز، کرمی، سبز و… تولید می‌کنند تا مناسب سلیقه‌های مختلف باشد. در برخی از طرح‌های شورتک دخترانه ورزشی، دو جیب نیز قرار می‌دهند که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. کمر این لباس معمولاً کشی و راحت است و هنگام ورزش فرد را دچار آزار نخواهد کرد. فاق شورتک دخترانه ورزشی در سه مدل کوتاه، متوسط و بلند وجود دارد و شما می‌توانید با هر مدل که راحت‌تر هستید، به انجام فعالیت‌های ورزشی پرداخته و از پوشیدن این لباس احساس شادی کنید.

خرید شلوارک ورزشی زنانه

عوامل تاثیرگذار روی خرید شلوارک ورزشی زنانه چه مواردی هستند؟

  • جنس شلوارک: مهمترین عامل تاثیرگذار روی خرید شلوارک ورزشی زنانه، جنس آن است. جنس این گونه محصولات باید رطوبت گیر باشد و با داشتن قابلیت کشسانی، امکان حرکت آسان‌تر را فراهم آورد. همچنین این لباس‌ها باید در حین انجام فعالیت چروک نشود و پارچه آن طوری باشد که پوست بدن بتواند به راحتی نفس بکشد.
  • دوخت لباس: شاید برایتان عجیب باشد که این عنوان را در عوامل اثرگذار خرید موفق شلوارک ورزشی زنانه می‌بینید؛ اما باید بدانید دوخت لباس باید طوری باشد که روی پوست ساییدگی ایجاد نکند، در غیر این صورت پس از انجام حرکت‌های کششی، می‌تواند به پوست بدن آسیب وارد کند.
  • سایز شلوارک: یکی از عوامل مهم اثرگذار دیگر روی خرید صحیح شلوارک ورزشی، دانستن سایز دقیق خودتان است؛ به این معنی که شما باید با توجه به حجم عضلات و اندامتان، لباس مناسبی را تهیه کنید تا بدنتان در آن احساس راحتی کرده و بتوانید تمامی حرکات ورزشی را بدون فشار مضاعف انجام دهید.
  • رنگ لباس: طبق تحقیق روانشناسان رنگ لباس تاثیر فوق العاده‌ای در بهتر کردن فعالیت‌های ورزشی دارد. اغلب افراد رنگ اینگونه لباس‌ها را بر اساس سلیقه‌شان تعیین می‌کنند؛ اما باید بدانید به دلیل اینکه هنگام ورزش کردن تحرک و تعریق زیاد است، بهتر است از رنگ‌های تیره مانند مشکی برای شلوارک ورزشی زنانه استفاده کنید.

قیمت شلوارک ورزشی

قیمت شلوارک ورزشی زنانه چقدر است؟

همانطور که می‌دانید امروزه با وجود تورم و نوسانات نرخ ارز، قیمت تمامی کالاها دائماً در حال تغییر است؛ لذا نمی‌توان روی محصولات قیمت معینی را گذاشت. شلوارک ورزشی زنانه نیز از این قاعده مستثنا نیست و قیمت انواع آن همواره در حال تحول است. قیمت این محصولات نیز بستگی به عوامل متنوعی مانند برند تولید کننده، جنس و کیفیت آن، مدل منحصر به فرد و رنگ آن دارد و ممکن است حتی دو شلوارک ورزشی با وجود اینکه به هم شباهت دارند، قیمت یکسانی نداشته باشند. اما در حال حاضر شما می‌توانید انواع شلوارک ورزشی زنانه را از قیمت ۱۰۰ هزار تومان به بالا در بازار پیدا کنید و بر اساس بودجه و نوع نیاز خود، هر کدام را که تمایل داشتید بخرید.

نحوه خرید شلوارک ورزشی زنانه چگونه است؟

حال ممکن است پس از مطالعه مطالب بالا تصمیم به خرید شلوارک ورزشی زنانه گرفته باشید و ندانید برای انجام این کار باید چه کار کنید. جهت خرید شلوارک ورزشی زنانه می‌توانید به دو روش عمل کنید. در شیوه اول می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های فروش لوازم ورزشی سطح شهرتان مراجعه کرده و با مشاهده نزدیک محصول و اطمینان از کیفیت و برند آن، کالا را بخرید. در شیوه دوم نیز می‌توانید به صورت غیرحضوری عمل کنید. به این شکل که به سایت‌های معتبر اینترنتی سر زده و با دیدن محصولات و مقایسه آنها از لحاظ قیمتی، گزینه مد نظر خودتان را ثبت سفارش کرده و خریداری نمایید. در شیوه غیر حضوری شما می‌توانید با کارشناسان این سایت‌ها نیز ارتباط گرفته و سوالات مربوط به محصول را از آنان بپرسید تا این کارشناسان نیز شما را درباره موضوع مورد نظرتان، راهنمایی کنند. یکی دیگر از مزیت‌های خرید غیر حضوری این است که در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی زیادی می‌شود و درگیر مشکلات خرید حضوری مانند ترافیک نخواهید بود. همچنین توجه داشته باشید که در صورتی که از برندهای خارجی خریداری می‌کنید؛ ممکن است هزینه‌هایی مانند حمل و نقل، گمرک و یا نوسانات نرخ ارزهای مختلف روی قیمت نهایی محصول اثرگذار باشند.

سخن پایانی

فواید ورزش بی‌شمار و انکارناپذیر است؛ اما همانطور که در قسمت‌های قبل هم اشاره کردیم، واضح است که برای بهبود انجام فعالیت‌های ورزشی باید یک سری شرایط کلی نیز رعایت شود تا فعالیت‌های بدنی نتیجه بخش واقع شود. یکی از این عوامل پوشش لباس مناسب می‌باشد. شلوارک ورزشی زنانه یکی از بهترین لباس‌ها جهت ورزش کردن بوده و باعث حرکت آزادانه پاها شده و می‌تواند فرم اندام بانوان را نیز به خوبی حفظ نماید. به همین دلیل اگر تمایل به ورزش کردن دارید و دوست دارید این کار را به شیوه صحیحی انجام دهید، بهتر است از قبل لباس مناسب خود را خریداری کنید. ضمناً شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مانا اسپرت مراجعه کرده سوالات خودتان را از کارشناسان سایت بپرسید تا شما را یاری کنند. همچنین می‌توانید انواع و اقسام لباس‌های ورزشی گوناگون را در این سایت مشاهده کرده و گزینه مورد نظرتان را بخرید. ما در این مطلب در مورد شلوارک ورزشی زنانه و مطالب مربوط به آن صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از خواندن آن لذت برده باشید. در پایان از اینکه با صبر و شکیبایی تا پایان مطلب ما را همراهی کردید، کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

۱_بهترین جنس برای شلوارک ورزشی زنانه چیست؟

ترکیب نخ و پلی استر و پارچه گلکسی بهترین جنس برای شلوارک ورزشی زنانه بوده؛ زیرا تن خور راحتی دارند و سبب می‌شوند که افراد در حین اجرای حرکات ورزشی، آزادی عمل بیشتری را داشته باشند.

۲_توجه به جنس شلوارک ورزشی زنانه از چه نظر اهمیت دارد؟

بهتر است بدانید که باید به جنس شلوارک ورزشی زنانه به خصوص در فصول بهار و تابستان توجه ویژه‌ای داشت؛ چون در صورتی که از محصول بی‌کیفیتی استفاده کنید، می‌تواند پس از عرق کردن آثار بدی را برای پوست و اندام زنان به دنبال داشته باشد. به همین دلیل متخصصان توصیه می‌کنند که در این دو فصل به جای پوشیدن شلوارک‌های تنگ و چسبان، از شلوارک ورزشی زنانه گشاد استفاده کنید تا برای انجام فعالیت‌های ورزشی نیز آزادتر باشید.

۳_شلوارک دوچرخه سواری چیست؟

این محصول نوعی شلوارک کوتاه یا بلند بوده که مخصوص افراد دوچرخه سوار طراحی می‌شود و شباهت زیادی به شلوارک‌های معمولی دارد؛ اما مهم‌ترین تفاوت آن داشتن پد ضخیم‌تر در قسمت فاق شلوارک می‌باشد. جنس این محصول به شکلی است که از عرق سوز شدن فرد جلوگیری کرده و قابلیت تنفس را داراست.

1 دیدگاه در “قیمت و خرید شلوارک ورزشی زنانه

  1. سیده زهرا گفت:

    شلوارک ورزشی زنانه در وب سایت شما از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *