مقالات

قیمت و خرید بلوز ورزشی زنانه

بلوز ورزشی زنانه

امروزه تاثیر مثبت ورزش کردن روی سلامت جسمی و روحی افراد انکار نشدنی است و همگان به این باور رسیدند که انجام فعالیت‌های ورزشی از همه لحاظ برای آنها مفید است؛ به همین دلیل بهتر است افراد پس از انجام کارهای روزمره و خوردن انواع و اقسام خوراکی‌ها، حداقل چند ساعت در هفته را به انجام تمرینات ورزشی بپردازند تا سموم از بدنشان خارج شده، روحیه‌شان تقویت شود و از نظر بدنی نیز به اندام ایده آلی دست پیدا کنند. ورزش کردنی شرایط و پوشیدن لباس‌های خاص خود را می‌طلبد تا بتوانید آن را به درستی انجام دهید. کمپانی‌های تولید کننده پوشاک امروزه لباس‌های ورزشی را با تنوع بی‌نظیری تولید می‌کنند؛ لذا دست افراد برای انتخاب بسیار باز شده است و می‌توانند طبق سلیقه خود، از مدل‌های گوناگونی بهره بگیرند. بلوز ورزشی یکی از گزینه‌هایی است که هم مردان و هم زنان می‌توانند از آن استفاده کرده و هنگام انجام تمرینات ورزشی آن را بپوشند تا با تمرکز بیشتری به فعالیت بپردازند. از طرفی ممکن است برخی از افراد با ویژگی‌های این محصول آشنایی نداشته باشند و ندانند هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنند: بنابراین ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد بلوز ورزشی صحبت کرده و موارد مهمی را بیان کنیم. پس اگر شما نیز به کسب اطلاعات کاربردی در این زمینه جالب علاقمندید، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی بفرمایید.

بلوز چیست؟

بلوز چیست؟

بلوز واژه‌ای فرانسوی است و احتمال می‌رود پس از جنگ‌های صلیبی به وجود آمده باشد؛ زیرا جنگجویان آن جنگ، از لباس‌های آبی رنگ که آنها را در برابر گرد و غبار محافظت می‌کرد، استفاده می‌کردند. در گذشته عموماً زنان از بلوز استفاده می‌کردند و این بلوزها فرمی شبیه بشکه و لباس پستچیان داشت و حدوداً تا سال ۱۹۰۰ مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروز بلوز به نوعی لباس گشاد گفته می‌شود که برای پوشاندن بالاتنه به کار می‌رود. امروزه نیز بلوز بیشتر توسط بانوان پوشیده می‌شود و بعضی از مردان به عنوان لباس‌های گشاد و یا نظامی از آن استفاده می‌کنند. بلوز شبیه به تیشرت است اما تفاوت آن با تیشرت این است که آستین بلند بوده و اغلب یقه ساده مانند یقه گرد دارد. در برخی از بلوزها یک جیب در سمت چپ سینه تعبیه می‌شود و در انواع و اقسام مدل‌های ساده، طرح‌دار و رنگ‌های متعالی تولید می‌شود. شرکت‌های تولید کننده لباس بلوزها را در مدل‌های گشاد و تنگ تولید می‌کنند.

بلوز ورزشی چیست؟

بلوز ورزشی چیست؟

بلوزهای ورزشی محصولاتی هستند که کاملاً منحصر به ورزش کردن تولید می‌شوند و به دلیل جنس راحتی که دارند، به فرد اجازه تمرین کاملاً اصولی را خواهند داد. اکثر بلوزهای ورزشی آستین بلند هستند و از جنس خنک تولید می‌شوند. اغلب ورزشکارانی که در فضای باز تمرین می‌کنند، ترجیح می‌دهند به جای پوشیدن تیشرت‌های ورزشی و سایر لباس های، از بلوز استفاده کنند تا پوستشان در برابر عوامل محیطی مانند باران، آفتاب، باد و… محافظت شده و به آن آسیب وارد نشود. بلوزهای ورزشی ساده هستند و مزاحم حرکت ورزشکاران نخواهند شد. جنس بیشتر این محصولات رطوبت گیر بوده و می‌تواند عرق بدن را جذب کند و منجر به سوختگی پوست فرد نمی‌شود. همچنین یقه بلوزهای ورزشی معمولاً ساده مانند یقه گرد یا هفت می‌باشد. در صورتی که ورزش‌هایی مانند دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه سواری و… را انجام می‌دهید و یا هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی بیش از اندازه عرق می‌کنید، ترجیحاً از بلوزهای ورزشی گشاد انتخاب کنید تا لباس ورزشی به بدن شما نچسبد و اسید موجود در عرق به پوستتان آسیبی وارد نکند. با پوشیدن لباس‌های ورزشی گشاد، خودتان هم راحت‌تر بوده و با تمرکز بهتری به انجام فعالیت‌های ورزشی خواهید پرداخت. دقت داشته باشید که بلوزهای ورزشی طیف وسیعی از رنگ‌های تیره تا روشن را در بر می‌گیرند؛ بنابراین موقع خرید مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی، رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب نمایید.

بلوز ورزشی فینگر دار

بلوز ورزشی فینگر دار

بلوز ورزشی فینگر دار نوعی از بلوزهای ورزشی است که اخیراً وارد بازار شدند و با استقبال بی‌نظیری به خصوص از طرف بانوان مواجه شده‌اند. طراحی تنه و قسمت یقه‌های بلوز ورزشی فینگر دار مانند سایر بلوزهای ورزشی بوده و تفاوت چندانی با آنها نمی‌کند. فرقی که این نوع بلوزها با سایر بلوزهای ورزشی دارند این است که در قسمت انتهایی آستین، سوراخی جهت خارج شدن انگشت شست تعبیه شده و قسمت آستین به بخش پشتی دست می‌چسبد و آن را در بر می‌گیرد و در این ناحیه تنگ می‌شود. این نوع بلوزها برای افرادی که ورزش‌هایی مانند والیبال انجام می‌دهند، بسیار مناسب بوده و از ایجاد آسیب‌های دست جلوگیری به عمل آورده و نوعی حفاظ محسوب می‌شود. اغلب آستین‌های بلوز ورزشی فینگر دار به صورت تنگ دوخته می‌شود و کاملاً به قسمت بازو، ساعد و مچ می‌چسبد. در برخی از طرح‌ها قسمت یقه بلوز ورزشی فینگر دار به صورت زیپ‌دار و یا نیم زیپ است که جذابیت آن را دوچندان خواهد کرد. ضمناً این محصول در رنگ‌های متنوع و اغلب جیغ تولید شده است که باعث شاد کردن روحیه دختران نیز می‌شود. در ضمن بلوزهای ورزشی فینگر دار گاهی به صورت کلاه‌دار و بدون کلاه تولید شده که نوع کلاه‌دار آنها جهت ورزش کردن در فضای آزاد مناسب‌تر بوده و با پوشاندن سر، از ایجاد آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

بلوز ورزشی زنانه و مردانه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

بلوز ورزشی زنانه و مردانه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

درست است که اغلب بلوزهای ورزشی برای بانوان تولید می‌شود؛ اما به دلیل استقبال آقایان از این محصول، در سال‌های اخیر نیز تنوع بلوزهای ورزشی مردانه بالا رفته است آنها را در طرح‌های متنوع و مورد علاقه‌شان طراحی و تولید می‌کنند. رنگ مورد علاقه اکثر آقایان جهت انتخاب بلوز ورزشی مشکی است و طرح‌هایی مانند عقاب، شیر و یا علائم ورزشی را بیشتر می‌پسندند. بلوزهای ورزشی زنانه اغلب از رنگ‌های شادتر و طرح‌های دخترانه‌تر تولید می‌شوند. مدل‌های گورخری، پلنگی و راه راه از مدل‌های مورد علاقه بانوان جهت انتخاب بلوز ورزشی محسوب می‌شود و رنگ صورتی نیز یکی از پرطرفدارترین نگ‌ها جهت انتخاب بلوز ورزشی زنانه است. با اینکه ممکن است بلوزهای ورزشی زنانه و مردانه در طرح و یا رنگ با یکدیگر متفاوت باشند، اما جنس آنها غالباً یکسان است و کارایی که ارائه می‌دهند با یکدیگر فرق نمی‌کند و هر دوی آنها جهت بهبود فعالیت‌های ورزشی افراد طراحی می‌شوند. ضمناً واضح است که بلوز ورزشی مردانه و زنانه از نظر سایز با هم فرق کنند و قسمت یقه، سرشانه و آستین بلوز مردانه نسبت به بلوز زنانه اندکی بزرگتر تولید شود.

فواید پوشیدن بلوز ورزشی چه مواردی است؟

فواید پوشیدن بلوز ورزشی چه مواردی است؟

-مهمترین فایده پوشیدن بلوز ورزشی این است که ورزشکارها را از آسیب‌های دیدن احتمالی محافظت خواهد کرد؛ به خصوص اگر ورزش‌های مربوط به دست را انجام می‌دهید، به دلیل اینکه بلوزهای ورزشی دست شما را می‌پوشاند، از ایجاد آسیب‌های پوستی مانند خراشیدگی و زخم جلوگیری کرده و در واقع نوعی حفاظ به حساب می‌آید.

-بلوزهای ورزشی در صورتی که از جنس‌های مرغوب تولید شده باشند، می‌توانند به خوبی عرق و رطوبت بدن را جذب کنند و بدون اینکه خودشان سنگین شوند و وزن اضافی پیدا کنند، آب بدن را در درون خود نگه می‌دارند. به همین علت ورزشکار در حین تمرین احساس خشکی و شادابی دارد و همین موضوع باعث می‌شود در فصل تابستان بدن خنک‌تر و در فصل زمستان بدن گرمتر باشد.

-بلوزهای ورزشی باعث بهبود دامنه حرکتی و ایجاد احساس راحتی می‌شوند و پس از پوشیدن آنها کمتر دچار احساس تحریک پوستی خواهید شد. توجه داشته باشید که پوشیدن بلوز ورزشی بسیار تنگ شما را محدود می‌کند و بلوز ورزشی بسیار گشاد باعث می‌شود به قسمت‌های مختلف گیر کنید. به همین علت سعی کنید ابتدا سایز خود را در دست داشته باشید و هنگام خرید مطابق سایز خودتان، بلوز را انتخاب کنید.

-پوشیدن بلوزهای ورزشی باعث ارائه پشتیبانی کافی می‌شوند. این محصولات به دلیل اینکه قسمت بالاتنه را می‌پوشانند از دردهای کمر و آسیب به قفسه سینه پیشگیری خواهند کرد و می‌توانند باعث شکل‌گیری مناسب فرم بدن شوند.

-مزیت دیگر بلوزهای ورزشی این است که تنوع بسیار زیادی دارند. در صورتی که از بلوزهای ورزشی شبرنگ خریداری کنید، می‌توانید حتی در شب‌ها به انجام ورزش بپردازید و مسیرها را در تاریکی به درستی تشخیص دهید و امنیت کافی را هنگام ورزش کردن داشته باشید.

-بلوزهای ورزشی نسبت به کاربردهای عالی که ارائه می‌دهند، بسیار مقرون به صرفه و با دوام محسوب می‌شوند و با توجه به کارآمد بودن آنها، از قیمت مناسبی برخوردار هستند و به راحتی خراب نمی‌شوند و می‌توان برای مدت زمان طولانی از آنها استفاده نمود.

نحوه خرید و قیمت بلوز ورزشی چگونه است؟

نحوه خرید و قیمت بلوز ورزشی چگونه است؟

در صورتی که با مطالعه مطالب بالا تصمیم به خرید بلوز ورزشی گرفته‌اید و می‌خواهید در مورد قیمت و چگونگی خرید این محصول اطلاعاتی کسب کنید، ما می‌توانیم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. جهت خرید این محصول می‌توانید به دو روش عمل کنید؛ در شیوه اول ‌می‌توان به شکل حضوری به فروشگاه‌های لوازم ورزشی سطح شهر مراجعه کرد و پس از مشاهده نزدیک محصول و اطمینان از کیفیت و برند قابل اطمینانش، آن را بخرید. در روش دوم می‌توان به شکل غیر حضوری به سایت‌های مختلف اینترنتی مراجعه کرد، محصولات را ببینید و با مقایسه قیمت‌ها، گزینه مد نظر خودتان را سفارش دهید. ضمناً دقت داشته باشید که در خریدهای غیرحضوری می‌توانید از کارشناسان این سایت‌ها سوالات خودتان را بپرسید و در مورد محصولات اطلاعات بهتری را کسب کنید. همچنین در خرید غیر حضوری از معضلات خرید حضوری مانند ترافیک و آلودگی هوا نیز اجتناب می‌کنید و با صرف زمان کوتاه‌تر و انرژی کمتری، خرید خود را انجام می‌دهید. در صورتی که می‌خواهید در مورد قیمت این محصول نیز اطلاعات کسب کنید، باید به شما بگوییم که امروزه با توجه به نوسانات نرخ ارز و وجود تورم نمی‌توان روی یک محصول قیمت دقیقی گذاشت؛ لباس‌های ورزشی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و به سرعت قیمتشان در حال تغییر و تحول است. اما هم اکنون شما می‌توانید بلوز ورزشی را از قیمت ۲۰۰ هزار تومان به بالا خریداری کنید. توجه داشته باشید که ممکن است قیمت این محصول در قسمت‌ها و فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر با یکدیگر تفاوت داشته باشد و این مسئله بستگی به محل فروشگاه نیز دارد؛ بنابراین در صورتی که تمایل دارید با قیمت مناسب‌تری بلوز ورزشی را بخرید، می‌توانید به فروشگاه‌هایی که در قسمت‌های متوسط شهر قرار گرفته است، مراجعه نمایید تا قیمت کالا کمی ارزان‌تر باشد.

نتیجه‌گیری

این روزها ورزش کردن به یکی از فعالیت‌های مهم و قابل توجه افراد تبدیل شده است. هنگام ورزش کردن نیز علاوه بر اینکه راحتی و تمرکز روی فعالیت ورزشی مهم است، زیبایی نیز اهمیت دارد و برای اینکه شما بتوانید تمرکز خود را روی فعالیت ورزشیتان قرار دهید و در انجام این فعالیت‌ها جدی به نظر برسید، باید لباس مناسبی را بر تن داشته باشید و نسبت به پوشش خود اعتماد به نفس داشته باشید، در آن احساس راحتی کنید و هنگام تماشای خود از زیبایی آن لذت ببرید. بلوز ورزشی یکی از محصولات پرطرفدار و مورد علاقه ورزشکاران است و امروزه به دلیل تنوع بالا در تولید آن، سازگار با تمامی سلیقه‌ها می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید مطابق با نوع ورزشتان از هر کدام از مدل‌های بلوز ورزشی استفاده نمایید و تمرینات خود را با دقت بسیار بالاتری انجام دهید. ضمناً شما می‌توانید برای کسب اطلاعات مفیدتر به سایت مانا اسپرت مراجعه کرده و با ارتباط ‌گیری با کارشناسان این مجموعه ضمن پرسیدن سوالات خود، محصولات را مشاهده کنید و از قیمت‌های مناسب آن بهره بگیرید. ما در این مطلب در مورد بلوز ورزشی، بلوز ورزشی فینگردار و مطالب مرتبط با آن صحبت کردیم و نکات کاربردی را در اختیارتان قرار دادیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید و جالب توجه بوده باشد. در پایان از اینکه با صبر و شکیبایی فراوان ما را تا انتها همراهی کردید، کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

۱_محبوب‌ترین رنگ بلوز ورزشی کدام است؟

رنگ‌های بلوز ورزشی بسیار متنوع است و افراد طبق سلیقه‌شان از انواع مختلف آنها بهره می‌گیرند؛ اما محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رنگ بلوز ورزشی مشکی و سفید می‌باشد.

۲_بهترین جنس بلوز ورزشی کدام است؟

در تولید بلوزهای ورزشی اغلب از پارچه‌هایی که انعطاف پذیری و کشسانی مناسبی دارند، مانند پلی استر، الیاف مصنوعی، جودون، نخ پنبه و لایکرا استفاده می‌شود تا ورزشکاران هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی مانند یوگا و فعالیت‌های سنگین مثل بدنسازی راحت بوده و این لباس‌ها بتوانند تعریق را جذب کنند و بدن فرد را خشک نگه دارند. پارچه فلامنت جنسی است که در تولید اغلب لباس‌های ورزشی مورد استفاده واقع می‌شود و به خاطر مرغوبیت خود، محبوبیت فراوانی را نیز کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *