مقالات

قیمت و خرید نیم تنه ورزشی صفت

نیم تنه ورزشی صفت

نیمتنه محکم 110144

تومان۳۷۵,۰۰۰

همه ما می‌دانیم که ورزش کردن علاوه بر تاثیر مثبتی که روی سلامت بدن می‌گذارد، می‌تواند روی بهبود زیبایی اندام نیز اثرگذار بوده و همچنین روحیه افراد را هم بالا ببرد؛ به همین دلیل خوب است که همگان چند ساعت از وقتشان را در هفته به انجام فعالیت‌های ورزشی بپردازند تا سلامت جسمی و روحیشان تضمین شود. اما ورزش کردن نیز به لباس مخصوص خود احتیاج دارد تا بتواند به درستی روند خود را طی کرده و فرد با تمرکز بالا، فعالیت‌های مختلف ورزشی را به انجام برساند. امروزه نیم تنه یکی از لباس‌های مناسب و جدید برای ورزش کردن به شمار می‌رود و از آنجایی که ممکن است برخی از افراد نسبت به ویژگی‌های این لباس آشنایی نداشته باشند، ما می‌خواهیم در این مطلب در مورد نیم تنه صفت و فواید آن صحبت کنیم. پس لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

نیم تنه چیست؟

نیم تنه نوعی از لباس زیر زنانه است که این روزها به استقبال فراوانی از میان دختران جوان دست پیدا کرده است. نیم تنه لباسی است که تا نیمه تن را یعنی از سرشانه تا زیر سینه را پوشش داده و اغلب دارای دو بند روی شانه‌ها بوده و یک تکه جداگانه پارچه، روی سینه آن را پوشش می‌دهد. نیم‌ تنه‌های در نوع ورزشی و فانتزی تولید می‌شود که نیم تنه‌های ورزشی مطابق با نامگذاریشان، برای انجام فعالیت‌های مختلف ورزشی در منزل و یا سالن‌های ورزشی طراحی شده‌اند. این نوع نیم تنه پشتیبانی مناسبی از سینه‌ها در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی دارند و از بافت آنها حافظت می‌کنند. از طرف دیگر نیم تنه فانتزی بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی آن مد نظر است و معمولاً از پارچه نخ با ترکیب پارچه‌های دیگر مانند گیپور و تور و ابزار تزیینی مانند مهره و منجوق تولید می‌شود. نیم تنه فانتزی با تنوع رنگ بالا طراحی شده و هدف اصلی آن افزایش زیبایی لباس و جذابیت اندام بانوان می‌باشد. کاپ موجود در نیم تنه‌های فانتزی بیشتر از پدهای اسفنجی ساخته شده که می‌توانند به صورت ثابت و یا متحرک باشند. این نیم تنه‌ها فاقد فنری و جک هستند و معمولاً در طرح و یا عرض بند با یکدیگر تفاوت دارند. جالب است بدانید که بندهای نیم تنه فانتزی علاوه بر نقش حمایتی، از لحاظ زیبایی نیز مورد توجه هستند. تنوع نیم تنه‌ها به حدی بالا است که مطابق با هر نوع اندامی مانند ساعت شنی، مستطیلی، گلابی، مثلث وارونه و… مناسب هستند و تمامی بانوان می‌توانند از این محصول استفاده نمایند.

نیم تنه ورزشی محکم

نیم تنه صفت چیست؟

نیم تنه صفت نوعی از نیم تنه‌ها هستند که با داشتن غزن، بسیار سفت و محکم می‌ایستند و می‌توانند سینه‌ها را کاملاً جمع کنند. نیم تنه صفت را معمولاً از پارچه‌هایی که قابلیت جذب عرق و کشسانی بالایی دارند، تولید می‌کنند تا بتواند قابلیت تنفس پذیری داشته باشد و فرد را از آسیب‌ها و حساسیت‌های پوستی محافظت کند. این محصول هنگام انجام حرکات کششی و ورزشی به هیچ وجه آسیب نمی‌بیند و از جهش و حرکت بیش از اندازه سینه‌ها جلوگیری خواهد کرد. نیم تنه صفت را معمولاً با ظاهر جذاب و طرح‌های جدید تولید می‌کنند تا مورد پسند اکثر بانوان واقع شود.

فواید پوشیدن نیم تنه صفت

پوشیدن نیم تنه‌های متنوع فایده‌های بسیاری را دارند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

-استفاده از نیم تنه صفت به عنوان لباس ورزشی یک محصول ضروری و کاربردی به حساب می‌آید و منجر می‌شود که فرم سینه به خوبی حفظ شده و از بافت آن پشتیبانی لازم به عمل بیاید.

-جنس این محصول بسیار راحت و سبک است و اغلب از جنس پارچه‌های مرغوب و با کیفیت تولید می‌شود تا بتواند به ورزشکار آزادی عمل لازم را بدهد.

-این محصول می‌تواند رطوبت و عرق بدن را جذب خود کند و امکان تبادل هوا را فراهم آورد؛ به همین علت بدن ورزشکار حین انجام فعالیت‌های ورزشی خشک می‌ماند و شخص احساس خوبی خواهد داشت.

-پوشیدن این گونه محصولات تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس بانوان دارد و از هر کدام از مدل‌های نیم تنه که استفاده کنند، احساس آرامش کرده و حس زیبایی در آنها بالاتر می‌رود به همین موضوع سبب می‌شود که روحیه آنها به شدت تقویت شود و احساس نشاط کنند.

-ضمناً شرکت‌های تولید کننده لباس‌های ورزشی این محصول را با تنوع رنگ و مدل بالایی تولید می‌کنند تا مطابق با نیاز و سلیقه همه مصرف کنندگان قرار گیرد.

قیمت و نحوه خرید نیم تنه صفت چگونه می‌باشد؟

امروز قیمت‌های کالاهای مختلف بسیار متفاوت می‌باشند و همواره در حال تغییر و تحول هستند؛ اما شما می‌توانید با قیمت ۱۰۰ هزار تومان به بالا انواع اقسام نیم تنه‌های صفت را با رنگ‌های مختلف مشاهده کرده و گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید. جهت نحوه خرید نیم تنه صفت نیز می‌توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری عمل کنید. در روش حضوری می‌توانید به فروشگاه‌های فروش لوازم ورزشی سطح شهر مراجعه کرده و محصول را بخرید و در روش غیرحضوری نیز می‌توانید با رجوع به سایت‌های معتبر اینترنتی، قیمت‌های این محصول را با یکدیگر مقایسه کرده و گزینه مد نظرتان را سفارش دهید.

سخن آخر

نیم تنه‌ها محصولاتی هستند که این روزها چه در منزل و چه در باشگاه‌های ورزشی بسیار مورد استفاده واقع می‌شوند و به دلیل رنگ‌های متنوعی که دارند، دست خانم‌ها برای انتخاب بازتر شده است و می‌توانند مطابق با سلیقه‌شان از انواع نیم تنه‌های مختلف ساده، طرح‌دار، زیپ‌دار، نیم زیپ و… استفاده نمایند. فقط توجه داشته باشید که قبل از خرید و انتخاب نیم تنه مورد نظرتان، حتماً سایز خود را به درستی در اختیار داشته باشید تا بتوانید محصول مطابق با سایز بدنتان خریداری نمایید. ضمناً برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به سایت مانا اسپرت مراجعه کرده و در مورد نیم تنه‌ها اطلاعات کامل‌تری را کسب کنید. در پایان و شکیبایی شما دوستان عزیز کمال تشکر را داریم.

قیمت و نحوه خرید نیم تنه صفت چگونه می‌باشد؟

سوالات متداول

۱_نحوه اندازه‌گیری صحیح سایز نیم تنه چگونه است؟

جهت انجام این کار ابتدا یک نیم تنه یا سوتین مناسب را که به آن احساس راحتی دارید، بپوشید. پس از آن قسمت دور قفسه سینه یعنی زیر سینه را به وسیله یک متر خیاطی کاملاً صاف و بدون پیچ خوردگی، اندازه بگیرید و اندازه را یادداشت نمایید. توجه داشته باشید که بهتر است این کار را روبروی آینه انجام دهید و متر را طوری قرار بدهید که نه خیلی سفت و نه خیلی شل باشد. سپس می‌توانید مطابق با جدول زیر که بر اساس اندازه زیر سینه یا دور سینه است، اندازه مناسب خود را برای خرید نیم تنه سایز خودتان پیدا نمایید.

سایز اندازه به اینچ اندازه به سانتی‌متر
۳۰ ۲۵_۲۷ ۶۳/۵_۶۸/۵
۳۲ ۲۷_۲۹ ۶۸/۵_۷۳/۶
۳۴ ۲۹_۳۱ ۷۳/۶_۷۸/۷
۳۶ ۳۱_۳۳ ۷۸/۷_۸۳/۲
۳۸ ۳۳_۳۵ ۸۳/۲_۸۸/۹
۴۰ ۳۵_۳۷ ۸۸/۹_۹۳/۹
۴۲ ۳۷_۳۹ ۹۳/۹_۹۹
۴۴ ۳۹_۴۱ ۹۹_۱۰۴
۴۶ ۴۱_۴۳ ۱۰۴_۱۰۹/۲

 

۲_محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین رنگ نیم تنه صفت کدام است؟

همه رنگ‌های تولید شده توسط سلیقه‌های مختلف خریداری و انتخاب می‌شوند اما محبوب‌ترین این رنگ‌ها در نظر خانم‌ها شامل سفید، مشکی و صورتی هستند.

۳_نیم تنه و کراپ چه تفاوتی با هم دارند؟

این دو لباس معمولا در مدل با یکدیگر متفاوت هستند. کراپ‌ها اغلب طول بلندتری نسبت به انواع مدل‌های نیم تنه دارند و قسمت بیشتری را از بدن می‌پشانند. اما در بخش سینه نیم تنه و کراپ تقریباً مشابه یکدیگر بوده و می‌توانند هم کاپ‌دار و هم بدون کاپ تولید شوند. همچنین معمولاً کراپ‌ها آزادتر بوده و مانند نیم تنه‌ها سینه را کاملاً کیپ نگه نمی‌دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *